Kaksplus.fi

maanantai 16. tammikuuta 2017

Kato mua silmiin; volyymiripset! (Sis. alekoodin)

"Kato mua silmiin, ja kerro mulle mitä säät", laulaa Reino Nordinkin.
Siispä, luokaamme katseemme nyt tällä kertaa silmiin!

Aivan rehellinen heti ollakseni, olen ollut melkoisen ennakkoluuloinen mitä tulee ripsienpidennyksiin. Sain kuitenkin loistavan tilaisuuden testata räpsyttimiä itsekin kauneushoitolassa Salonki Hetki Kauneutta. Täten pääsinkin koettamaan, lähtisikö samalla myös ennakkoluuloni? Ajoitus oli hyvä, sillä kerroinkin teille tämän vuoden lupauksestani; yritän muistaa pitää itsestäni parempaa huolta kiireenkin keskellä.

Salonki Hetki Kauneutta sijaitsee Etelä-Pohjanmaalla, Kauhajoella. Kauneushoitola on aivan kaupungin ytimessä, ja jo näyteikkuna sai paikan näyttämään kutsuvalta. Yrityksen omistaa Meri Viitala, SKY-kosmetologi. Tarjonta on monipuolista, ripsistä aina jalkahoitoihin saakka. Ovensa kauneushoitola avasi viime marraskuussa.

Olen alunperin kotoisin Kauhajoelta, joten tilaisuuteen oli helppo tarttua. Edellisenä iltana menin googlettamaan vielä hieman kauhujuttuja ripsistä ja olin varma, että menetän vähintään näköni. Kiireisen arjen keskelllä myös tuntuu, että kasvojen hoitoon jää aikaa liian vähän. Olin varma, että kasvojen ja ripsien puunaamiseen menee jatkossa tolkuttomasti aikaa. Olin VÄÄRÄSSÄ.
Ripsien laittaminen ei tuntunut epämukavalta, ja parisen tuntia kului hyvin nopeasti. Varsinkin, kun
pään alla oli mukava niskatyyny. Päädyimme valitsemaan minulle volyymiripset. Volyymeissa omaan ripseen laitetaan ripsiviuhka, kun klassisissa puolestaan jokaiseen ripseen kiinnitetään yksi ripsikuitu. Minulle laitettiin n. 2-4 kuitua per ripsi. C-kaarevuus ja pituutta 8-12 mm. Tämä olikin oikein mainio pituus, sillä täten jälki oli luonnollista, mutta silti myös tarpeeksi näyttävää.

Ripset ovat olleet minulla nyt vajaan viikon, ja viimeisiäkin ennakkoluulojani alkaa hälvetä pois.
Olin varma, että ensimmäisenä yönä kaikki liimautuvat tyynyyni (tykkään nukkua mahallani tai kyljelläni) ja tippuvat heti pois. Olin jälleen väärässä. Harjasin ripset herättyäni ja ne näyttivät yhä hyviltä, ja olivat kaikki siellä missä pitääkin. Hienoa! Pelkäsin tosiaan myös hoitamisen vievän kauheasti arjesta aikaa, mutta pöh. Puhdistamiseen ja harjailuihin menee minuutti tai korkeintaan pari. On mukavaa lähteä kauppaankin, vaikka ei ehtisi meikata. Ja etenkin, koska ei tarvitse meikata. Uskomatonta, miten paljon ulkonäköön voi pelkät ripset jo vaikuttaa. En ole jäänyt kaipaamaan levinneitä ripsivärejä poskillani lumisateessa..
Mikä sitten on tärkeintä pitää mielessä, kun on hankkinut ripsienpidennykset? Ensinnäkin toivoin, että olet hankkinut ne ammattilaisella! Mutta tärkeintä on Puhdistaminen. Ripset täytyy puhdistaa ja harjata päivittäin. Ripsiharjan saat mukaasi ripsien laiton yhteydessä. Tarjolla on hieman edullisempiakin vaihtoehtoja puhdistamiseen, mutta itse päädyin puhdistusaineessa suositeltuun, laadukkaaseen Chrissanthie Eyelid Cleanseriin. 

Tuote sisältää teepuu- ja sitrusuutetta ja:


• Puhdistaa ja desinfioi luomet kokonaan
• Poistaa koko meikin, myös vedenkestävät tuotteet
• Ei vahingoita ripsipidennysliimaa
• Sopii hyvin meikkitaiteilijoiden siveltimien ym. välineiden puhdistamiseen
• Sopii erinomaisesti, kun iho on herkkä ja myöskin jos käytetään piilolinssejä,                                        antaen silmille viileän ja levänneen tunteen ilman öljyisiä jäämiä

Voin todella sanoa, että ennakkoluuloni ovat nyt kadonneet. Kiitos Meri! Mikäli sinäkin kiinnostuit ripsien laittamisesta, sinua saattaa kiinnostaa seuraava;

Kun kerrot Merille, että luet blogiamme, saat -20% alennuksen tammikuun 2017 loppuun mennessä varatuista uusista ripsistä, sekä kasvo-, ja jalkahoidoista.

Salonki Hetki Kauneutta

Topeeka 17
61800 Kauhajoki

040 620 9650

Pääset tutustumaan liikkeeseen lisää TÄSTÄ.


Oletteko te laittaneet ripsiänne? Oletteko tykänneet? 


- Jane

3 kommenttia:

  1. Kauniit ripset sait! Minulla on muutaman kerran ollut ripset. Ja olihan ne ihanat! Itse en vaan jotenkin jaksa sitä säännöllistä huoltoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu saa nähdä miten mun käy,kun koittaa huollon aika.. Vielä on ihanat :)

      Poista
    2. Juu saa nähdä miten mun käy,kun koittaa huollon aika.. Vielä on ihanat :)

      Poista

Kiitos kommentistasi, se ilahduttaa kovasti! :)