Kaksplus.fi

perjantai 27. helmikuuta 2015

Ensitapaaminen


Heipä hei!

Ajattelin nyt rohkaista itseni ja skriivata itsekin tänne. Tää alottaminen on aina
hankalinta, mutta niinku kaikki tarinat alkaa jostain, meidänkin tarina alkoi pari vuotta sitten.
Ruman discovaloista.

Strobon välkkeen lomasta nimittäin bongasin aivan uskomattoman nätit silmät.
Olin frendin kanssa viettämässä tavallista poikieniltaa, eikä sinä iltana ollut edes
tarkoitus yökerhoon mennä, mutta nyt tiedän mitä olisin menettänyt, jos en olisi lähtenyt
sinne. No minä HIEMAN ujona jäbänä en kumminkaan mennyt heti puhumaan, vaan vasta
siinä vaiheessa, kun olimme jo lähdössä.

Matkalla narikkaan jokin voima kuitenkin mut siinä tanssilattian kohdalla pysäytti.
Käännyin katsomaan noita silmiä vielä kerran, ja se katse sai mut ajattelemaan, että:

"Jasse, jos sä nyt lähet sanomatta sanaakaan, sä tuut katuu sitä"

ja hetken päästä mä jo istuinkin Janetten vieressä. Numerot siinä vaihdettiin, ja kerran
käytiin kahvilla, ja toisistakin treffeistä oli puhetta, mutta sitten...
..vuoteen ei mitään yhteydenottoa puoleen, ei toiseen.

Noh se vuosi kun siinä oli tosiaan mennyt, niin yhtenä iltana duunissa sain ajatuksen,
että kysynpä jospa Janette lähtis niille toisille treffeille vihdoin. Olin kovin yllättynyt
että hän suostui, vuoden hiljaiselon jälkeen. Jälkeenpäin Janette kertoi, että täysin
samaisena päivänä (ja melkein samaan kellonaikaan!), kun kirjoitin treffikutsuani
rullamiehen tuolillani duunissa, hän oli Porissa serkulleen miettinyt, että kehtaisiko
laittaa mulle viestiä, vaikka aikaa oli kulunut niin paljon.

Mä ehdin ensin, ja tässä sitä nyt ollaan. yhdessä, ja koettu jo vaikka ja mitä.
Paljon kokemuksia myös edessä, kuten pieni rakkauspakkaus joka syntyy syksyllä <3








Tää jäbä ei vois parempaa toivoo, aivan upee uulalaa mimmi mulla,
ja täysin oikea ihminen, jonka kans perustaa perhe! <3



- Jasse

PS. Lupaan että ens kerralla, kun kirjotan jotain,
niin en tahraa näppäimiä näin siirappisiksi.

5 kommenttia:

Kiitos kommentistasi, se ilahduttaa kovasti! :)